Re: PROBLEM Z DYSKIEM TWARDYM - POMOCY!

Autor: AdamC (def_at_kki.net.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 19:16:34 MET DST

> Wyglada to tak jakby w ogole zasilanie do niego nie dochodzilo. Nie chce
sie
> rozkrecac. Wczesniej dzialal a teraz lipa :(

Mialem podobny przypadek, ale z innym dyskiem - Quantum Fireball 40GB.
Wczesniej pare razy dysk wylaczal sie podczas pracy. Pewnego dnia nie
ruszyl. I tak stal jakies 3 dni. Zawiozlem do serwisu i ... oczywiscie
chodzi. Przywiozlem do domu - zaczal swirowac, ale po dwoch dniach mu
przeszlo i jest ok. Nikt nie byl w stanie powiedziec co sie stalo.

Proponuje jedno - jak bedziesz myslal nad rozwiazaniem, sprobuj od czasu do
czasu wlaczyc komp - moze bedzie tak jak u mnie.

Pozdrawiam
Adam Cepak