Re: Proszę o radę

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 08:01:08 MET DST

> Posiadam AMD K6 II 350 MHz, RAM 64, Diamond Viper (NVidia 128) 4 MB
> Przy oglądaniu filmów głos rozjeżdza mi się z obrazem

Posiadalem jeszcze tydzien temu podobny zestaw, jednak sie spalil (chyba z
winy zasilacza). Mialem K6-2 350 + 256 RAM + Diamond Viper V550 + Diamond
Monster MX300 (dzwiek). Nie mialem najmniejszych problemow z filmami. Nie
pamietam dokladnie, ale wydaje mi sie, ze jak mialem 96 RAM to tez nie
mialem problemow z filmami. Wiec moja rada: wymien grafe i dodaj pamieci
troche. Chyba ze to wina dzwiekowki (ale watpie). Moja grafa to byla na
TNT1 - koszt teraz - ok. 50-60 zl. Za TNT2 dasz ok. 100. Za GF jakiegos -
150-200.
Ram - sam wiesz ile kosztuje.

Najlepiej do bym wzial i poprobowal troche - pozycz od znajomych najpierw
troche ramu i inna grafe i zainstaluj. Mysle, ze w 99,9999% to wystarczy.
Pierwszego rozwiazania bym ine polecl, bo ta twoja grafa bedzie waskim
gardlem, lecz napewno filmy beda chodzily normalnie (powinny)....