Re: Krótkie pytanie !!! Sprostowanie

Autor: Tomasz Jurgielewicz (biuro_at_a3.pl.nospam)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 10:16:54 MET DST

> Ta cena faktycznie jest wysoka. już znalazłem tańszą, ale czy warto się w
> ładować? Czy ta karta jest najlepsza ze swojej półki?

- Wydajnosc okolo sredniej, jak na standardy dzisiejszych gier i to w
zasadzie koniec zalet.
- Koszmarnie nieostry obraz w wysokich rozdzielczosciach (dotyczy wiekszosci
bezfirmowek i tajwanszczyzny typu prolink)
- Awaryjnosc katastrofalna
- Wymaga dobrego i niestety w standardzie glosnego chlodzenia

Tomasz