Re: Abit BE II, RIVA TNT & zawieszanie się komputera

Autor: Alicja Dys (ala_at_millionzillion.com.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 07:22:12 MET DST

Dziękuję Wszystkim za wszelkie uwagi, co mogłam - sprawdziłam.

Nie widać uszkodzonych kondensatorów, Opcja In-Order Queue Depth (w biosie)
jest ustawiona na 8,
karta graficzna ma przydzielone przerwanie w biosie (Assign IRQ for VGA).
Co do tego przerwania - ma nr 10 i na tym przerwaniu jest jeszcze
SoundBlaster AudioPCI (ale zaznaczam że problem pochodzi z czasów przed
zainstalowaniem karty dźwiękowej).
Pozostaje mi jeszcze zmiana systemu i wizyta w serwisie.

Pozdrawiam,
Alicja