Abit BE II, RIVA TNT & zawieszanie się komputera

Autor: Alicja Dys (ala_at_millionzillion.com.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 13:42:23 MET DST

Podczas wykonywania "rutynowych" czynności komputer często odmawia
współpracy i paskudnie się zawiesza ("pomaga" tylko twardy reset).
Zdarza się to zarówno przy przeglądaniu stron (IE), jak i przy edycji
dekumentu w Wordzie (bez grafiki, czysty tekst, ok. 50 stron). Ostatnio
zawiesił się po wciśnięciu CTRL+N.
Dzieje się tak właściwie od samego początku, z tym że do niedawna nie
używałam go zbyt często do w/w czynności, w domu pracowałam głównie w Delphi
(tam się nie zdarzały takie przypadki), ale w tej chwili zawiesza mi się
"telewizor" (kupiłam kartę tv), a to już za wiele!
Aha, zdarza mi się również, że podczas startowania nie wykrywa za pierwszym
razem karty grafiki. Następnym razem (bez "dociskania" karty, itp) jest ok.
Wydaje mi się że to konflikt sprzętowy, ale co wymieniać? Kartę grafiki?

Konfiguracja: Win98
procesor: Celeron 466 MHz,
płyta: Abit BE II
karta graf: RIVA TNT Model 64 (16 MB)
RAM: 128 MB

Any ideas? Będę wdzięczna za każdą sugestię :-)

Alicja