Re: Wymiana grafiki

Autor: uncas (chris_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 00:02:18 MET DST

"Krzysiek" napisał:

> Ile masz kasy?

Powiedzmy, że 200 to max :)
Szcerze mówiąc, chciałem po prostu jak najmniejszym kosztem upgrade'nąć
sobie grafikę.
W sumie najważniejsza jest dla mnie jakość obrazu w 2D
a w drugiej kolejności wydajność w grach (ale tu też powinno być ok)
Obecnie najbardziej skłaniam się ku Anihilatorowi (ok.150zł)
W grę wchodzi jeszcze jakaś okazja cenowa - jakiś geforce no name
(a nuż trafię na coś fajnego :))
lub coś lepszego od geforce ddr (do 200zł), ale tu razczej nic nie widzę...

--
pozdrawiam
uncas