Re: Tuner TV

Autor: JeRRy (jerry_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 23:55:32 MET DST

> Zmiana slotow nic nie daje,

Pamietaj, że nie kazde "tasowanie" daje efekty.
Sloty dziela sie przerwaniami a jajo plega na tym,
zeby grafika nie byla na jednym przerwaniu z TV.

---
> sorry za moj laicyzm, ale gdzie to się w boisie ustawia (AMI) ?
Hmmm...  co bios, to "inna nazwa".
Instrukcje od swojej plyty mam gdzies na dnie szafy :)
wiec i ja polaikuje troszke :) Sorry... Generalnie najczesciej
opcja ta jest tam, gdzie masz wszystki sloty PCI do ustawienia.
Pierwsze od gory powinny byc "assigny" dla karty graficznej i USB.
Latwo znajdziesz...
JeRRy