Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 22:34:37 MET DST

Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl.nospam> wrote:
> Moze nieprecyzyjnie sie wyrazilem, a Ty mnie zrozumiales niezgodnie z
> intencja. Mowiac szmelc mam na mysli cala nisze rynkowa najtanszych
> skladakow. Czyli najbardziej problematycznego sprzetu. Tego dotyczy
> caly moj wywod.

faktycznie, nie zrozumiałem Cię dobrze.

> Natomiast co do sfery profesjonalnej i mniej lub bardziej obciazonych
> serwerow to mysle ze dyskusja jest niepotrzebna. Nie poruszajmy
> wogole tego tematu zeby nie robic posmiewiska. Nie istnieja
> profesjonalne rozwiazania inne niz HP, NEC, Silicon i inni a wsrod
> nich Intel.

coż, te kilkadziesiąt serwerów za ścianą to właśnie Compaq. Której to
marki nie raczyłeś wymienić - czy ze względu na fuzję z HP ? Czy może z
innych, o czym to ja wcześniej pisałem .... ?

Chyba pozostaje się zgodzić, że budowy dobrego komputera nie zaczyna się
od wyboru procesora. Natomiast budowę taniego - i owszem, niestety.

Pozdrawiam

B.