Re: jaki notebooczek ?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 20:57:54 MET DST

[...]
> Każda z renomowanych - HP, Compaq, IBM, Dell. Uwaga - Toshiba ani tym
bardziej
> California Access nie są renomowane.
> --
> Samotnik

W zasadzie zgoda, zwłaszcza co do CA :<<< (miałem 2 takie, q...wa, ale byłem
głupi)
Miałem także IBM i HP - pełna bezawaryjność :)) .
Miałem też służbową Toshibę (kiepski wyświetlacz, ciężka jak cegła, pipsztok
zamiast touchpada, padł CD-ROM)
Był tez Fujitsu-Siemens - solidny, niezawodny, 4h na bateryjce- maszyna bez
polotu, ale niezawodna.
Ale, ostatnio zmieniałem klaptopa, chciałem HP, ale nie było a ja
potrzebowałem "od ręki". No i kupiłem Toshibe Satelite 1900.
I jestem cholernie zadowolony. Solidna obudowa, P4 1600, 384 MB RAM, Combo
CDRW/DVD,wyświetlacz 15,1 cala, grafika - "mobilny radek", no i wreszcie
touchpad . Koleś z serwisu zapewniał, że Toshiba się poprawiła, i to
bardzo. Żadnych zwrotów, żadnych wpadek. Nie mam podstaw, by mu nie wierzyć
:) Miałem podobne zdanie o Toshibie, co Ty, i jestem w trakcie jego
zmieniania (oby do końca :))

Za 6000 brutto można próbować kupić Toshibę Satelite 1100 (256 MB RAM, Celek
1100, Combo CDRW/DVD, XGA 14 cali, touchpad), koleś z serwisu zachwalał, że
miał tylko jedną naprawę, po oblaniu Coca-Colą :))

pozdro...
sprocket