Re: Restart komputera...

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 20:26:33 MET DST

On Mon, 15 Jul 2002 19:42:59 +0200, "-=MaR=-" <mar-_at_pf.pl> wrote:

>Witam serdecznie!!!
>Mam mały (czyt. wielki :-)) problem. Od pewnego czasu mam kłopoty z
>samoczynnym restartem komputera. Nie wiem czym to jest spowodowane lecz
>powyższe zaczęło się jakiś miesiąc temu i częstotliwość wystąpień tego
>zjawiska staje się coraz częstsza. Spawa wygląda dość dziwacznie... siedzę
>przy kompie, nagle "pstryk" i system rusza na nowo ;-(. Dodać mogę, iż po
>wymianie HDD na Barracuda IV80GB zjawisko to występuje dwa/trzy razy
>dziennie, a jeszcze wcześniej przy HDD WD13GB raz na dwa/trzy dni...???...
> [...]

witaj w klubie.

jak na moje oko, to jesli to nie problem z bugiem na SDI, nie pamiec,
nie uszkodzony dysk w strefie swap, nie klawiatura, nie blad w
mikrosoftowych driverach do karty sieciowej, nie zle przydzielone
przerwania, nie spadek napiecia zasilajacego, nie wylaczanie
samoczynne po przekroczeniu ustalonej temperatury, to jeszcze nikt
tego pozytywnie nie rozwiazal.

a jesli nie to co wyzej to moj prywatny tip: plyta glowna abita. <rs>