Restart komputera...

Autor: -=MaR=- (mar-_at_pf.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 19:42:59 MET DST

Witam serdecznie!!!
Mam mały (czyt. wielki :-)) problem. Od pewnego czasu mam kłopoty z
samoczynnym restartem komputera. Nie wiem czym to jest spowodowane lecz
powyższe zaczęło się jakiś miesiąc temu i częstotliwość wystąpień tego
zjawiska staje się coraz częstsza. Spawa wygląda dość dziwacznie... siedzę
przy kompie, nagle "pstryk" i system rusza na nowo ;-(. Dodać mogę, iż po
wymianie HDD na Barracuda IV80GB zjawisko to występuje dwa/trzy razy
dziennie, a jeszcze wcześniej przy HDD WD13GB raz na dwa/trzy dni...???...
;-( - ale także istniało - więc nie dysk. Będę wdzięczny za wszelkie
wskazówki... może płyta, może zasilacz???
Pracuje pod Win2000. Mój sprzęt to Abit KT7a, Athlon 1000, Asus GeF 2 GTS,
HDD BIV80GB - tak swoją drogą, dlaczego ten dysk tak się grzeje... jajka bym
mógł smażyć :-))

--
Pozdrawiam,
Mariusz - Zgorzelec           ICQ128150868