Re: Wymiana grafiki

Autor: TM (qweasdzxc_at_go2.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 18:23:56 MET DST

Użytkownik "uncas" <chris_w_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie gram za dużo, ale czasem pojawia się jakaś fajna giera i człowiek
trochę
> by pociosał ;)
> Na Medal of Honor moja TNT już troszke nie wyrabiała - prawie wszystko na
> 'low' a
> i tak czasami trafiał się przeskok.

Hmm... Ja na TNT1 (Diamond) i duronie 1000 nie miłem w 640x480 max detale
problemu - fakt, nie zaszłem do "mocniejszych scen.
O co mi chodzi - w najniższych rozdzielczościach bardziej jest
wykorzystywany proc, nie grafika, po prostu nie nadąża on z podawaniem
karcie danych, a dalej to nawet Parhelia nie pomoże...;-)
Słowem, dobrze kombinujesz, ale w nowych gierkach i tak to może nie
starczyć(za słaby proc). Niech mnie ktoś poprawi . bo ekspertem nie jestem
:-)

Pozdr,
TM