Re: Wymiana grafiki

Autor: uncas (chris_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 17:42:22 MET DST

"Piotr S." napisał:

> Jak nie zamierzasz grac to zmiana k.graf jest IMHO zbyteczna ..

Nie gram za dużo, ale czasem pojawia się jakaś fajna giera i człowiek trochę
by pociosał ;)
Na Medal of Honor moja TNT już troszke nie wyrabiała - prawie wszystko na
'low' a
i tak czasami trafiał się przeskok.
Z obecnego creativa jestem bardzo zadowolony, więc tak sobie myślę,
że może wartałoby postarać się o jakiegoś Anihilatora
- 2D powinno być na w miarę wysokim poziomie
a i pograć będzie można trochę bardziej komfortowo :)
(cenowo kusi mnie jakiś geforce no name, tylko boję się czy nie trafię na
jakiś badziew).

--
pozdrawiam
uncas