Re: Jaki (stabilny i nowoczesny) chipset pod AMD ?

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 14:09:36 MET DST

Mam Gigabyte GA-7VRXP - stabilny

Ale z chęcią popróbowałbym tego Asusa - ma bdb. zabezpieczenia procesora -
brak tego Gigabytowi ale za 495PLN nie masz na tym chipsecie płyty z
RAIDem... dobrej klasy. Poczytaj o płycie na http://www.tomshardware.com lub
na polskimi odpowiedniku - lecz na nim jest mniej opisów i fotek...

Jeśli nie będziesz znacznie podkręcał procesora to Gigabyte (brak Anty Burn
Shield) - jedynie ochrona producenta AMD hihi

Jeśli gdzieś możesz zakupić Solteka z tym chipsetem to gorąco polecam - w
niemczech są w obrocie nawet wersie Silwer z Raidem - no i za ciekawą
cenę...

PS. Do Gigabyte jest masę gadżetów - 3 taśmy ATA100 (płyta ma kontroler
Promise który również chula na 133) 2dodatkowe USB1.1 na śledziu, 4 USB 2.0
na śledziu, jest karta sieciowa na płycie na Realteku, no i k.muz na
Creativie z Spdifem, naklejki na czoło kompa i talie tam bajerki - o reszcie
poczytaj, Acha no i Dual Bios - fajne - upgreadowałem sobie nawet bios
wprost z Inrernetu z serwerka na taiwanie po Windą.

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kwirion" <kwirion/NO-SPAM/@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości

> Nooo, nie wiem....:)
> Prawdopodobnie będziesz się okropnie męczył....:D
> Daj spokój, to bardzo dobry chipset. Tylko ten Asus....nie znam.
Polecałbym