Re: Jaki (stabilny i nowoczesny) chipset pod AMD ?

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 14:18:31 MET DST

Kwirion wrote:
> Zależy mi przede wszystkim na stabilności, ale też na USB 2.0 i innych
> nowościach, gdyż nie przepadam za częstymi wymianami sprzętu. :)

Niestety... pretensje do producentow sprzetu mozesz miec. Dzis chcesz
kupic plyte na KT333 a "jutro" pojawia sie uklady KT400 (czy wspomniane
przez ciebie SiSy). I co wtedy powiesz? Bedziesz musial zmienic sprzet.
:-)))

A co do zasadnosci KT333. Zastanow sie, jak bardzo ci USB2.0 potrzebny?
A jakie korzysci dostaniesz z pamieci DDR333 w porownaniu z DDR266?
Kilka procent? zastanow sie, czy jest sens. Wiem, ze roznica w cenie
niemalze zadna ale czy na prawde jest sens, skoro i tak niebawem to
zmienisz?

>(komp jest mi potrzebny już teraz)

No to masz problem.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/