Re: celeron chodzil 2 tygodnie bez wiatraka

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 13:34:55 MET DST

On Mon, 15 Jul 2002 10:19:43 +0400, "plitkin" <plitkin_at_interia.pl>
wrote:

>A jak ktos nie potrafi samochodem jezdzic, to nie powinien probowac????
Sugerujesz ze bylem zbyt ostry? ;-) Moze rzeczywiscie.
Uderzylo mmnie jednak, ze uzytkownik jakos zauwazyl, ze komp mu sie
przegrzewa, zauwazyl rowniez, ze djecie blachy poprawia sytuacje i nie
wyciagnal z tego zadnych wnioskow.

>Chyba NIKT od urodzenia nia ma daru skladania kompa wlasnorecznie? Tak samo
Nie potrafiles od urodzenia skladac blaszaka? Ja bym sie nie
przyznawal ;-)

>jak i innych rzeczy tego sie trzeba nauczyc - przyjdzie z doswiadczeniem. I
>od tego m.in. jest grupa - zeby ci lepsi pomagali tym slabszym. Czy moze ja
>cos zle rozumuje??? Mysle, ze ty tez miewasz problemy czasem z czymkolwiek -
Dobrze rozumujesz. Przeciez dalem mu wskazowke - skopana wentylacja -
mozna to rozwinac dalej: za slaby przeplyw powietrza w budzie,
zaburzony przez wlajace sie tasmy itd.

>i chyba nie chcesz uslyszec, ze jak nie potrafisz tego robic, to nie
>rob?????
Nie miewam problemow wynikajacych z moich nieumiejetnosci :-P co
najwyzej nie wszystko co mi wpadnie w lapy jest sprawne od nowosci.
;-)

Pozdrawiam
Glide

PS. Dobra - bylem za ostry. Ale z drugiej strony patrzac ludzie sie
przyzwyczaili do tego, ze jak cos nie dziala jak trzeba to jest do
d...., AMD sie przegrzewaja, wieszaja, P4 (W) zwalniaja, GF daje
zawsze kiepski obraz a kazdy klon Radeona superkrystaliczny itd itp.

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl