Re: Asus P2B i proc 1GHz

Autor: grajek (gz_at_2com.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 12:34:27 MET DST

> Czytalem watek "Jaki unowoczesnić stary komputer" oraz FAQ i sie
> troche zmartwilem. Posiadam rev. 1.02 plyty Asus P2B, obecnie jest tam
> Cel266_at_448. Chcialem zapytac czy ktorys z grupowiczow posiadajacych
> taka plyte (w tej lub nizszej wersji) ma do niej wsadzanego jakiegos
> Celka czy P3 kolo 1GHz i ograniczyl sie przy jego instalacji jedynie
> do kupna przejsciowki (czyli nie musial nic lutowac) ?

ja do swojej asus p2b rew. 1.04 wsadzilem celerona 1GHz (copper) i dziala,
niestety nie ma lekko, udalo mi sie gdzies kupic przelotke slot1-fcpga ale
bez regulacji napiecia,
jako ze moja plyta nie moze dac zasilania mniejszego niz 1.8V trzeba bylo ja
oszukac,
musialem dwie sciezki na przelotce zamienic i dziala,

pozdrowienia
grajek