Re: przerwanie

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 12:33:53 MET DST

[...]
> mam notebooka gdzie jest karta sieciowa i modem. Oba sprzety maja takie
samo
> przerwanie.
No i dobrze ! To bylo wysoce niezalecane w czasach ISA :)) PCI umożliwia
współdzielenie linii IRQ przez wiele urządzeń (choć na przykład tunery TV
mają inne zdanie na ten temat ;))

> Czy to jest zle??
Nie :)

> I jak to zmienic, bo nie chce mi przyjac nowych ustawien. Mam wolne
w klaptopie będzie to trudne, albo nawet niemożliwe (ubogi program SETUP)

> przerwanie "05".
> czy mozna je wykorzystac
samo się pewnie wykorzysta, jak włożysz PC-Card :)

> dzieki prosze o szybka pomoc

pozdro...
sprocket