Re: Program antywirusowy!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 01:05:43 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Kwasniewicz" <tasiorsa_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:agsnnm$ro8$1_at_news.onet.pl
> Witam!
> Kiedyś miałem NAV ale okazał się kiszkowaty.
> Zmieniłem na AVP Kaspersky i do wczoraj było Oki. Wczoraj przepuścił
> wira no i pozostał mi reinstall systemu.
> Stąd moje pytanie. Jaki program byście polecali (pod Win 9x),
> najlepiej żeby bazy można było pobierać za darmo codziennie z netu?
> Proszę podajcie adres i nazwę jeśli to możliwe.
> P.S. Przepraszam jeśli NTG ale Oni uważają że NAV jest najlepszy i

Bo jest jednym z lepszych...

> tyle. Wiem że na tej grupie była kiedyś dyskusja i program zwał się
> coś ala "INCUBATION" or sth w każdym razie był powszechnie chwalony!
> Jakby mi ktoś mógł podać nazwę i stronę!

InoculateIt! Już nie jest wspierany. Jest Antivir PE
http://www.free-av.com, ale updaty są bardzo duże (kilka MB). Kupuj
Entera ;-) - z każdym numerem dostajesz miesięczną licencję na
pełnowartościową wersję programu AVP Kaspersky Lite. Może jak zaczniesz
codziennie uaktualniać bazy danych, to nie puści kolejnego wirusa...?
A'propos - a co to było za paskudztwo?

M.