Program antywirusowy!

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 22:39:21 MET DST

Witam!
Kiedyś miałem NAV ale okazał się kiszkowaty.
Zmieniłem na AVP Kaspersky i do wczoraj było Oki. Wczoraj przepuścił
wira no i pozostał mi reinstall systemu.
Stąd moje pytanie. Jaki program byście polecali (pod Win 9x), najlepiej
żeby bazy można było pobierać za darmo codziennie z netu?
Proszę podajcie adres i nazwę jeśli to możliwe.
P.S. Przepraszam jeśli NTG ale Oni uważają że NAV jest najlepszy i tyle.
Wiem że na tej grupie była kiedyś dyskusja i program zwał się coś ala
"INCUBATION" or sth w każdym razie był powszechnie chwalony!
Jakby mi ktoś mógł podać nazwę i stronę!
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm