Re: Radeon 8500

Autor: MC (emsi_at___alpha.net.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 22:14:21 MET DST

Użytkownik "en_sof" <boogdan_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Kupilem ATI Radeon 8500.Nie moge dojsc jak spowodowac zeby byl obraz
> na TV.Czy w momencie podlaczania kabla Tv musi byc wlaczony ? i czy
> trzeba zrestartowacv komputer?.

No nie wiem ale u mnie na Fury Pro moge kable TV wpinac kiedy chce bez
zadnych restartow wiec tym bardziej na Radeonkach to powinno lazic.

>Bo na telewizorze pokazuje mi sie
> tylko kursor myszy a nie ma ikon.

A nie to samo co na monitorze ?
No chyba ze juz Ci zadzialal HydraVision ale w tym to juz nie pomoge -
niestety nie posiadam Radeonka 8500 (choc bardzo tego pragne : )))

Na plycie jest manual ale po
> angielsq i nie moge go rozgryzdz

Let's learn English : )))

MC