IE 6.0 a uzycie procesora

Autor: Janusz Plantagenet (jasiu_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 22:07:14 MET DST

Witam wszystkich i prosze o pomoc.
Od paru dni nie moge sobie poradzic z takim problemem:

ogolnie komputer dziala dobrze i szybko (w Corelu i innych wymagajacych
aplikacjach, rowniez przy pracy z OE), ale przy IE 6.o sa problemy, nie w off
line tylko w on line. Otoz po polaczeniu sie z internetem (modem) nie moge
odswiezyc strony, na Nortonie widze jak momentalnie wzrasta do 100% uzycie
procesora i tak sie utrzymuje, i nawet po rozlaczeniu sie i zamknieciu IE caly
czas wynosi 100%, oczywiscie od tego momentu wszystko sie slimaczy, pomaga
dopiero restart. Do tej pory nie mialem z czyms takim zadnych problemow
smigalo wszysko, ze hej. Probowalem sprawdzac wiele rzeczy (odinstalowalem
Zone Alarm, uzylem naprawiania IE, oczywiscie przeskanowalem antywirusem,
zmienilem sterowniki karty graf., na nowo zainstalowalem Dial up itd. itp.)
Nic nie pomaga. Jeszcze cos takiego mi sie nie zdarzylo. Mam Durona 700, ale w
innych aplikacjach dziala zadawalajaco (uzycie do 30 - 50%).

Jak myslicie, co to moze byc? Co jeszcze zrobic?

JP