dostępność folderów

Autor: Andrzej Marzec (Epik2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 21:41:19 MET DST

Witam Grupę;
chciałbym udostępnić dla współużytkowników LAN-u pewne foldery i programy
znajdujące się w moich zasobach. Nie chcę tego ograniczać hasłami, żeby
ewentualny zainteresowany mógł z nich skorzystać i - jeśli będzie miał taką
ochotę - zainstalować je na swoim komputerze. Nie chciałbym jednak, żeby
ktoś mi to modyfikował, usuwał, podrzucał wirusy etc. Jaką opcję powinienem
wybrać w udostępnianiu? ("Tylko do odczytu" czy zainteresowany może wtedy
sobie zainstalować to na komputerze, czy też żeby miał możliwość instalacji,
kopiowania etc. musi być zaznaczona opcja dostępowa "pełny". Tylko jak wtedy
z tym bezpieczeństwem?) .

Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Z pozdrowieniami