Re: Monitor Samtron 76 BDF

Autor: RafKo (raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 12:33:20 MET DST

Witam,

Użytkownik "Jan Bąk" <kerimex_at_poczta.onet.pl> napisał:
> Czy ktoś ma lub miał do czynienia z monitorem Samtron 76 BDF? Proszę o
> podzielenie się uwagami.

eee, raczej nie polecam - widziałem ostatnio to to, nie robi dobrego
wrażenia - geometria hmmm... dyskusyjna. Za taką samą cenę lepiej kup
jakiegoś samsunga lub coś takiego.

BTW. Nie wiem, czy te samtrony, to przypadkiem nie marka samsunga
(niższa półka). Kineskop samsunga, wszystkie punkty serwisowe to punkty
samsunga i w środku w pudle jakieś ulotki samsunga... ?

--
Pozdrawiam,