Re: Stabilna płyta pod serwer (PIV)?

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 21:57:32 MET DST

Użytkownik "Radio Erewan" <radek_at_cdrom.pl> napisał w wiadomości news:agl182$m43$1_at_news2.tpi.pl...
> No właśnie. Szukam rozwiązania pod serwerek niewielkiej sieci w hurtowni.
> Optymalnie obsługa DDR, karta sieciowa i wideo zintegrowane, kontroler RAID
> pod mirror na IDE. Chipset najchętniej Intela. Cena nie musi być niska.
> Rozważam płytki na i845D, tylko jeszcze nie miałem okazji wyrobić sobie
> zdania o tym produkcie.
> Poproszę o jakieś punkty zaczepienia, co teraz jest w miarę niezawodne i
> stabilne jakościowo?

Jak tylko serwer plików dla programów do obsługi firmy i ich baz to wcale nie
musisz kupować rakiety - np. Asus Tusl2 + Celek 1Ghz + 256MB sdram +
Caviar XL 80GB- 8MB cache - spokojnie wystarczy. Sieciówkę za to kup dobrą
- Dlink DFE 530/550, Intel Pro/100 S Management albo od razu Pro/100+ Server
(1MB cache).

PeJot