Re: Jaki unowocześnić stary komputer

Autor: Roman Krawczyński (sirrogerDEL_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 21:56:51 MET DST

zaburbian <dobrzyn_at_acn.waw.pl> napisał:

> no ja moge potwierdzic mam ABITA BE6 z Pentiumem 350 , upgrade BIOSU
> pozwolil na instalowanie prockow do PENTIUM III 1000 MHZ ..chodzil
> cala noc

Ja mam komputer z płytą Abit BE6-II i początkowo przez 2 lata chodził na
Celeronie 433 MHz (Mendocino) a obecnie od pół roku chodzi na Celeronie 950
MHz (coppermine). Wystarczył upgrade Biosu i zmiana przejsciówki.
I powiem szczerze, że ten procesor wystarczy mi jeszcze spokojnie na 1-1,5
roku. Oznacza to, że nieoczekiwanie zakup Abita był inwestycją na 4 lata :)
(o ile nic w międzyczasie sie nie stanie)

--
Pozdrawiam
Romek