Re: amd athlon czy intel?

Autor: zaburbian (dobrzyn_at_acn.waw.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 21:33:20 MET DST

Uzytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisal w wiadomosci

> Czlowieku masz zadatki na (p)osla!!!! ;-)
>
> O jakich niestabilnosciach mowisz?
> Albo ja zyje w innej czasoprzestrzeni albo moj (i nie tylko moj)
> komputer jest dowodem na obalenie Twojej tezy.
> chodzi sobie od kilku dni non-stop (robiac z amocno obciazona stacje
> robocza - te 512MB ramu toczam wcale nie jest duzo) Uzywam w tym
> czasie roznego softu i jakos nic sie nie sypie. Mozesz mi wytlumaczyc
> jak to sie dzieje ze (umiejetnie przetaktowany) AMD z wiatrakiem za
> 35zl dziala, grzeje sie do max 52C (mieszkanie silnienaslonecznione
> bez klimy)?

> [...]

stabilnosc bardziej zalezy od witraka na procku a nie od procka ,
stabilnosc zalezy od konfiguracji systemu a nie od procka .... bo
rozumiem ze mniej stabilny procesor to ni z tego ni z owego jeb i system
wisi ? przeciez takich procesorow nikt nie wypuszcza