Re: amd athlon czy intel?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 13:50:44 MET DST

On Fri, 12 Jul 2002 00:37:16 +0200, "-- Vilfor Maguard --"
<tmot_at_poczta.onet.pl> wrote:

>No jak nie ma roznicy? Stabilnosc to intel, wydajnosc to AMD i nikt nie
>powie ze AMD jest stabilnijesz od intela.
Czlowieku masz zadatki na (p)osla!!!! ;-)

O jakich niestabilnosciach mowisz?
Albo ja zyje w innej czasoprzestrzeni albo moj (i nie tylko moj)
komputer jest dowodem na obalenie Twojej tezy.
chodzi sobie od kilku dni non-stop (robiac z amocno obciazona stacje
robocza - te 512MB ramu toczam wcale nie jest duzo) Uzywam w tym
czasie roznego softu i jakos nic sie nie sypie. Mozesz mi wytlumaczyc
jak to sie dzieje ze (umiejetnie przetaktowany) AMD z wiatrakiem za
35zl dziala, grzeje sie do max 52C (mieszkanie silnienaslonecznione
bez klimy)?

Wedlug mnie sprawa wyglada tak: jak ma sie dwwie lewe rece to
rzeczywiscie problemow z postaieniem niestabilnego blaszaka nie ma.

GLide

PS. Baaaardzo mnie rozbawiles - jak zwykle. :-))))))))

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl