Pomocy po raz 2

Autor: telefunken (info_at_telefony.z.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 14:27:42 MET DST

Mam płytkę ESC K7S5AL i durona 1100
W instrukcji do płyty mam następujące oznaczenia:
HD_LED_P - 1pin
FP PWR/SLP - 2,4 pin
HD_LED_N - 3 pin
RST_SW_N - 5,8 pin
RST_SW_P - 6,7 pin
KEY - 9,10 pin

z obudowy wychodzą mi następujące kable
M/B SW
RESET SW
HDD LED
POWER LED

Mam problem bo nie wiem co do czego, próbuję podłączać tak:
HD_LED_P - 1pin oraz HD_LED_N - 3 pin do kabla HDD LED
FP PWR/SLP - 2,4 pin do kabla POWER LED
RST_SW_N - 5,8 pin do kabla M/B SW
RST_SW_P - 6,7 pin do kabla RESET SW
KEY nie podłączam

Dorzuciłem kartę graficzną pod agp i 64 MB dimm (100 hercowy), procek
oczywiście też siedzi.
wiatrak podłączony do zasilania zasilacza.

W efekcie nic nie pojawia się na monitorze a z głośnika (w komputerze
wydobywa się dzwięk "frfrfrfr")

O co w tym wszystkim chodzi bo już nic nie wiem a składam komputer już nie
pierwszy raz i tylko teraz mam takie problemy.

Pomocy.

Pozdrawiam
Wojciech Mich.