plyta glowna - prsba do grupowiczow

Autor: Lech Zaciura (lesz_at_idn.org.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 14:19:38 MET DST

Witam

Poszła mi płyta główna i mam kłopoty z kupieniem nowej.
Pod Celerona 400 (socket), obudowa ATX.
Okazuje się, że już nie ma w sklepach. Pozostaje z drugiej ręki.
Mam do tych z Was prośbę o poradę w sprawie wyboru modelu. Chodzi mi o
zwykłą płytę, bez dodatków, bajerów, możliwie tanią. Żeby spełniała solidnie
dobrze rolę. Czy ktoś mógłby mi doradzić, jakim modelem się zainteresować?
Zajrzałem na Allegro. Wybór tam duży, a moje pojęcie blaaade...

O godz. 20 będę na Allegro. Jeśli ktoś zgodziłby się zajrzeć na Allegro i
podesłać mi swoje sugestie, będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam
Lech

--
Lech Zaciura