Re: pomocy! pomocy! pomocy!

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 13:26:54 MET DST

Użytkownik "telefunken" napisał:
: Kupiłem dziś duronka 1100 i płytkę główną.
: Podłączyłem wszystko jak trzeba, (...)
: Proszę pomocy, bo już nie mogę...
nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale bez wiatraka podlaczonego do plyty
komputer Ci nie startuje, z podlaczaonym owszem. najprawdopodobniej plyta
ma w ustawiona blokade w biosie, ze jezeli wiatrak od procesora za wolno
sie kreci (lub nie kreci sie w ogole), to nie pozwala na wlaczenie
komputera.
podlacz jakikolwiek wiatrak pod plyte, wystartuj komputer, pogrzeb w
biosie.

ps. na przyszlosc: duzo szybciej uzyskasz precyzyjny sposob rozwiazania
problemu, jezeli podasz np. model plyty glownej:)

--
[ pozdrawiam pE. ]
fajnie byc krowka... tak sobie chodzisz po trawce,