Re: Czy moj dysk nadaje sie do wymiany

Autor: _at_r2r
Data: Sat 13 Jul 2002 - 09:54:03 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał(a):

>Sprawdź warunki swojej gwarancji. W niektórych jest jak byk, że
>ileś tam procent uszkodzonych klastrów nie kwalifikuje się...

nie spotkałem sie tak zapisaną gwarancją. 1 zły klaster (fizycznie)
kwalifikuje dysk do wymiany. Ja kiedyś niosłem dysk z dwoma zwalonymi
klastrami i został on przyjęty bez żadnego sprzeciwu (i wymieniony na
nowy).
Zresztą mam w zwyczaju w jakiś sobei znany sposób znaczyć sprzęt który
oddaję do serwisu żeby mi potem nie wciskali kitu że np. dysk jest
wymieniony na nowy :). Kiedyś już miałem przejście w pewnym sklepie :).
Sprzedawca zapewniał mnie że dysk wymieniono na nowke, a ja mu wtedy
pokazałem małą kropeczkę postawioną wcześniej czerwonym foliopisem w
dyskretnym miejscu ;).

Pozdrawiam!

--
<<<<** @r2r  artur_at_usun-to.symboliczna.net **>>>>