Re: Euro++ Deutsch + Millenium = same problemy, pliz help

Autor: Rymasz (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 23:48:57 MET DST

> Zakladam ze masz oryginal ?
> Bo sam posiadam Euro+ Reward English i powiem ze jak zle skopiujesz dane
> subkanalowe to wlasnie tak sie to zachowuje (albo nie dziala w ogole)
> oczywiscie eksperymenty moje sa jak najbardziej legalne bo oryginal jak
> najbardziej mam, a jedna kopie mozna sobie zrobic ;)
>
> marcin

Uhm :) Wiem, ze to podejrzanie brzmi, ale to nie ja, tylko moj kolega ;D
a wlasciwie nie moj, tylko mojej kobietki - ja go dopiero poznaje ;)
Oryginalu raczej nie ma :|, wiec przy okazji prosze o nie wszczynanie
moralnych dyskusji na ten temat ;), zastanawia mnie tylko, czy czlowiek
od ktorego to wzial, sprawdzal z jego kopii czy ze swojej, bo cos tam
sprawdzali i u "zrodla" dzialalo poprawnie. W kazdym badz razie dziekuje
za informacje.

WBR Rymasz