Re: Euro++ Deutsch + Millenium = same problemy, pliz help

Autor: sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 23:34:39 MET DST

"Rymasz" <mrymasz_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Elo, no wiec tak:
>
> bawil sie ktos Euro++ Deutschem na 7 plytach? Mial moze jakies problemy
>
> z wyswietlaniem grafiki pod WinME?? Sprowadza sie to do tego, ze cale menu
> programu,
>
> wybor lekcji itp. dzialaja w porzadku, ale jak sie wgra sama lekcja to
widac
> tylko legende

[...]
Zakladam ze masz oryginal ?
Bo sam posiadam Euro+ Reward English i powiem ze jak zle skopiujesz dane
subkanalowe to wlasnie tak sie to zachowuje (albo nie dziala w ogole)
oczywiscie eksperymenty moje sa jak najbardziej legalne bo oryginal jak
najbardziej mam, a jedna kopie mozna sobie zrobic ;)

marcin