Re: Jakie modemy do zaszumionej lini ?? Fachowo

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 17:33:48 MET DST

> uklad ukladowi nierowny. jesli pelny modem - no to conexant jest
> wpariadkie. jednak to co Ty polecasz jest winmodemem, jest to tania
> podrobka modemu. skroro jest napisane, ze modemy sa 14kbps, to ja bym sie
> zastanowil co tam jest za sprzet, bo do tego ssyfu ktory proponujesz
> trzeba bedzie nowe komputery wstawic, a to jest juz ciutke wiekszy
> koszt...
>
> ja bym sie zaintersowal zewnetrznymi zoltirx ranbow, a najlepiej to us
> robotics, zoom, pentagram (?). byle zewnetrzne, lub wewnetrzne pelne (na
> [...]

Teraz sie dowiedzialem ze w tych budkach stacjach sa modemy zewnetrzne na
zlacze RS232 czyli beda to pelne modemy ktore obsluza nawet najstraszy
sprzet. Co do Allegro to nie bardzo bo musza to byc sprzety nowe i
niezawodne a kupione z pieniedzy firmy. Zastanowie sie nad firmami ktore
wymieniles, Zoltrixow, Pentagramow nie biore nawet pod uwage ;)