Re: Odp: Komputer do 5000 zł

Autor: Roman Krawczyński (sirrogerDEL_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 17:10:15 MET DST

Krzysiek <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> napisał:

> Bez sensu. Tak zalatwiajac wcale nie dostaniesz optymalnej
> konifiguracji a 5k to wcale nie tak duzo...

Komputer jest już zamówiony. Zastosowałem taktykę, że sprzedawca proponuje a
ja ew. wybieram coś lepszego :)

Ponieważ okazało sie, że kuzyn zdecydował sie wziąść go na firme więc kwota
5000 zł była kwota netto ale doszedł koszt oprogramowania.
Ogólie IIRC zestaw wygląda następująco:

- płyta MicroStara z AC'97
- Athlon 1600 +
- 256 MB DDR Ram
- Jakiś GeForce4 z TV-OUT
- DVD LG
- Zoltrix Sagitta
- Barracuda 40 GB
- jakieś głośniczki
- panel LCD HighVision
- win XP HE + program do fakturowania
- i inne dodatki jak klawiatura multimedialna, mysz ze scrollem itp.
Całość wyniosła ok 5900 zł brutto

Rzeczywiście ciężko wybrac optymalne rozwiązanie w tej kwocie. mam nadzieje,
że nie będzie sprawiał zbyt wielu kłopotów, bo to do mnie będą kierowane
prośby o pomoc ;)

--
Pozdrawiam
Romek