Re: Trzeci system operacyjny

Autor: BardocK (ssjbardock1_at_wp.plnofukingspam)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 14:42:56 MET DST

PedrO wrote:
> kilku stow za
> mozesz prawic
> zadnych
>
> Wybacz, ale to odpowiedź godna prostaka jakim niewątpliwie
> jesteś.
> Jak Cię nie stać to nie masz - proste???
> Chcesz sobie zapalić - KUPUJESZ papierosy
> chcesz iść do kina - KUPUJESZ bilet
> chcesz mieć nową komórkę - KUPUJESZ nową komórkę
> NIE KRADNIESZ!!!
> Żenująco prymitywny musi być ktoś, kto ma zdanie takie jak
> Ty - dresiarzu.
> To żaden argument że Cię nie stać - zainstaluj sobie
> [...]
A wiec frajerze mam linuksa ale trzymam windowsa ze wzgledu na gry
ktorych na linuksie niestety malo, i mam gleboko w dupie twoje zdanie, a
co do mojej inteligencji to jest na wysokim poziomie panie moralisto, i
twierdze ze dopuki zarobki w tym kraju beda nadal na takim poziomie to
piracki soft bedzie dominowal czy ci sie to podoba czy nie.
Ps. a dres wkladam tylko jesli jest taka koniecznosc np. do grania w
pilke.