Re: Do posiadacz MSI Geforce4Ti4200 i Prolink Geforce4Ti4200 64MB

Autor: AnTyCh (antych.no.spam_at_irc.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 20:16:44 MET DST

GM wrote:
> Tylko nie zapominajmy nigdy o proporcjach ani o bledach popularnych
> benchmarkow. Takie 26 klatek przy 250 to jest tylko jakies 10%. Nie
> da sie tego zauwazyc jesli bedzie to rzad 60 klatek to rozniaca w
> wydajnosci jest tylko 6klatek. Tego to juz w ogole nie zauwazysz.
> Test ananda z JK2 1024 ~3%, 1280 ok 25%, 1600 to jakies 8% skad takie
> roznice IMHO wynik przy 1280 to jakis wybryk

Trzeba zaczac od tego, ze powyzej 90 klatek i tak nie bedzie widac
roznicy, nawet jakby mialo byc ich o 100% wiecej. Ale nie o to
w tescie chodzilo, widac ze roznica miedzy 128 a 64 jest,
zalezy to od gry i ustawien jakosci grafiki. Przy wydajnosci kart
tej klasy i nie ma to realnego wplywu na gre, ale udowadnia
ze dodatkowa pamiec jest wykorzystywana.
To czy kupowac teraz karte ze 128 to juz inna sprawa,
trzeba jednak popatrzec przyszlosciowo, gdy ja kupowalem
karte to 64mb bylo duzo i praktycznie nie bylo wykorzystwane
a teraz to juz standard. Nie kazdy zmienia karte co pol roku.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy