Re: Kupię ATI 8500LE lub ...

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 18:23:02 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:agjqa3$m2j$1_at_news2.ipartners.pl...
> Tyle że czekac można ..... w nieskończoność ...
>
> Choć może tak zrobię ...

No wlasnie tyle czasu kupujesz, a to takie "czynne" czekanie ;)

> Ale chciałbym w coś pograć a czekać do września ?
> Trochę mi się nie uśmiecha , tym bardziej że wyjeżdzam tylko na 10dni :-(

Aha, no ja na 2 lub 4 tygodnie, a to jest roznica, takiego wyjazdu, to nie
ma co liczyc. Zreszta popatrz na to w ten sposob, ze nie tylko kupujesz GF4
taka a taka, ale tez kupujesz sobie mozliwosc spokojnego pogrania w wakacje.
Placisz nie tylko za zelastwo, ale tez za przyjemnosc (ja np kupujac monitor
doplacilem jakies 50zl za transport, zeby go miec przed swietami, bo
chcialem sobie pare filmow obejrzec w Boze Narodzenie).

> A co do cen to moge mieć karty na Geforce4 po cenach hurtowych.
> Wątpie aby one spadły ze względu na brak konkurencji w tej klasie ...
>
> Zobacz co się stało z Geforce3 Ti200 ? Spadł do 600zł i nie spada dalej

No i jeszcze podstawy matematyki, jak karta za 1000zl tanieje o 10%, to
wiecej zyskasz niz jak karta za 500zl o tyle stanieje, zreszta starsze karty
zblizaja sie juz do kosztow produkcji, a w nowszych jeszcze splacasz
development i reklame ;)

W takiej sytuacji masz pelna racje kupujac teraz po prostu GF4Ti-4200, tylko
ktorego - oto jest pytanie.... ;)

pzdr
Zbyszek

PS: na benchmark.pl bodajrze jest test karty by PNY, ktora sie ciekawie
zapowiada ;)