Re: Czym wyciszyc kompa?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 17:36:13 MET DST

Marcin Ciemny wrote:
> efektu piekarnika nie stworze, gdyz mam dobra cyrkulacje
> powietrza wewnatrz. Wiatrak i tak ma juz niewielkie obroty
> (wbk68) tak wiec nie chcialbym juz ich bardziej zmniejszac,
> poza tym nie robi on wcale tak wiele halasu. A moja baracuda
> jedynka musi sie stykac z metalowa obudowa, gdyz inaczej sie
> strasznie grzeje :( Tak wiec jedynym sposobem na wyciszenie
> pozostaja mi wlasnie te maty... A co do chlodzenia woda, to
> poprostu szkoda mi kasy, tym bardziej, ze nie wyciszy to twardziela.

nie :( przerabialem to !

dzwiek wydostaje sie od tylu przez zasilacz i szczeliny rozne :((((

obudowa nosie blocker ma taka przystawke na tyl likwidujaca troche halasu...

barakude odkrec od blachy (i tak lipnie sie styka) daj na gumowe nogi od
spodu (przykrec je)

a do bokow kup takie fajne aluminowe rdaitory w sklepie elektroniczym -
dotnij i dospauj z boku (+ pasta) i zrob takie pinowe skrzydla - bedzie 10x
lepiej od przykrecnie w obudowie i ciszej.