Re: Czym wyciszyc kompa?

Autor: Marcin Ciemny (molo_at_USUNTO.z.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 13:35:09 MET DST

efektu piekarnika nie stworze, gdyz mam dobra cyrkulacje
powietrza wewnatrz. Wiatrak i tak ma juz niewielkie obroty
(wbk68) tak wiec nie chcialbym juz ich bardziej zmniejszac,
poza tym nie robi on wcale tak wiele halasu. A moja baracuda
jedynka musi sie stykac z metalowa obudowa, gdyz inaczej sie
strasznie grzeje :( Tak wiec jedynym sposobem na wyciszenie
pozostaja mi wlasnie te maty... A co do chlodzenia woda, to
poprostu szkoda mi kasy, tym bardziej, ze nie wyciszy to twardziela.

pozdrawiam
        Marcin Ciemny