Re: stalo sie.... [pomocy]

Autor: Lukaszuu (Lukaszuu_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 14:21:21 MET DST

Użytkownik "Lukaszuu" <Lukaszuu_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl> napisał w wiadomości

> Albo....
> Wsadz ten dysk do "szuflady" w innym komputerze z zainstalowanym W'98, czy
> moze nawet 2000, XP....
> Pisze to dlatego, ze dopiero co mialem ten problem - potraktowalem swój
nowy
> dysk komenda pod dosem "fdisk/mbr". Nie bylo go widac, nie moglem odpalac
> niego systemu, który juz tam skopiowalem. Jednak po odpaleniu systemu z
> innego dysku (ze starego) i po wsadzeniu nowego dysku (tego, którego
> [...]

Moze to troche poniewczasie :), pewnie problem zaostal dawno rozwiazany
(albo stwierdzono, ze rozwiazania nie ma :)), bo ta sprawa tu juz chwile
jest... Mimo to napisze....
Jezeli wiec na tym dysku byly juz partycje, 60GB danych, a potem instalacja
DOSa spowodowala, ze pierwsza partycje szlag trafil (bo w tym przypadku
chyba tylko pierwsza...) to czy moze wlasnie teraz potraktowanie tego dysku
komenda "fdisk/mbr" nie zalatwilo by sprawy (tak jak bylo u mnie...) ?
Chodzi o to, aby najpierw zrobic "fdisk/mbr", a potem dac ten dysk do
"szuflady" w innym komputerze z zainstalowanym Windows'98 or higher :).
Wtedy byc moze bylo by widac wszystkie partycje, wszystkie struktury
folderów z plikami w stanie nienaruszonym (tak jak bylo u mnie), o ile cos
juz nie zostalo skasowane / nadpisane....
Pozdr. L