Re: Jaki program do monitowania klawiatury?

Autor: XiLoRt (info-serwis_at_o2.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 08:37:12 MET DST

Użytkownik "DeGen" <degendan_at_wp.pl.com> napisał w wiadomości
> Witam
> Zawsze jak wracam po urlopie do roboty to rozpierduche taką ma na
komputerze
> ze bajka. Haslo bym zalaozyl ale inni (co ich znam i wiem ze zdejmuja buty
> jak do kogos wchoda) tez kozystaja. A glowny podejzany... tj blondynka...
> nie potrafi zrozumiec nawet zazutow i belkocze cos ze ona tylko download
> wlaczyla... Zabic to za malo! Znacie jakis dobry programik do
monitorowania
> tak zebym wiedzial co sie dzialo podczas mojej nieobecnosci?
> Pozdrawiam
> [...]

Kiedys taki programik widzialem na plycie CHIPA polukaj u nich w archiwum na
FTP
napewno jest. Niestety nei pamietam dokladnej nazwy tego softu. A jak nie
tam to skocz na FTP-a do PC-FORMAT

PS. Z ta bladyna to sprobuj jej przefarbowac wlosy i zrobic z niej sztuczna
inteligencje moze pomoze :)

pozdro /XiLoRt/