Jaki program do monitowania klawiatury?

Autor: DeGen (degendan_at_wp.pl.com)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 07:48:54 MET DST

Witam
Zawsze jak wracam po urlopie do roboty to rozpierduche taką ma na komputerze
ze bajka. Haslo bym zalaozyl ale inni (co ich znam i wiem ze zdejmuja buty
jak do kogos wchoda) tez kozystaja. A glowny podejzany... tj blondynka...
nie potrafi zrozumiec nawet zazutow i belkocze cos ze ona tylko download
wlaczyla... Zabic to za malo! Znacie jakis dobry programik do monitorowania
tak zebym wiedzial co sie dzialo podczas mojej nieobecnosci?
Pozdrawiam
Grzegorz