Re: Zlodzieje z HP !!!

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 11:29:14 MET DST

Witam
Co do drukarek HP - Horror! moj znajomoy posiada taka i zeby ja odpalic
pod windpwsem 98 se musial 2 razy dzwonic do servisu (WA-Wa), zmianiac
ustawnienia portu w bisie (po tej zmianie drukarka laserowa(innej firmy)
juz chodzic nie chciala), a wszystko to bylo zwiazne z przejciem na
widows 98 se!! w instrukcji nie bylo ani slowa o tym. A on stracil caly
dzien na to zeby wykluczyc awarje drukarki , kalba i portu!!!!! Jedne
dobre do to ze w serwisie wiedzili o co chodzi i podali mu sposob
rozwiaznia problmeu (zmina ustawin portu, zmina ustawin steronika hp).
naprawde horror i to za jaka cene!!
 ja mam starego cannona bj 240 i chodzi wszedie, sam sie instaje
niebo!!!!!