Re: Różnica procesorów

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 10:53:16 MET DST

S&R <jonker_at_wp.pl> wrote:
> Dzięki - już nie zawracam sobie nim głowy - a co sądzisz o IBM
> Ihinkpad 600x. Procesor PIII 500.
> Czy taki notebook wystarczy do codziennej pracy przy programach
> biurowych - nie używam komputera stacjonarnego (za dużo danych do
> przenoszenia). Miejsce składania podałem tylko informacyjnie.

dobra marka, procesorek przyzwoity. Do codziennej pracy dobrze mieć co
najmniej 128MB RAM - jeżeli tyle nie ma, to sprawdź ile kosztuje
rozszerzenie. Powinny pasować zwykłe pamięci SODIMM Kingston (ale nie dam za
to głowy). Poza tym, jeżeli używany, to upewnij się że dostajesz go z
kompletem oprogramowania OEM jaki dostarczył producent (przede wszystkim
system operacyjny na CD, certyfikaty, instrukcje, CD z driverami). Jeżeli
nie dostałeś oprogramowania, to może się uda kupić OEM razem z pamięciami.

B.