Re: Chieftec DA-01W vs DX-01B-D

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 09:15:57 MET DST

Czapski Pawel <sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM> wrote:
> Czy wykonanie w obydwu przypadkach jest na takim samym wysokim
> poziomie ? Czy DX-01B-D oraz DX-01BL-D roznia sie tylko kolorem ?

Tak. Tak

> Moze sie myle ?

Generalnie dobrze Ci się wydaje. Co do 'hotswap' w modelu z drzwiczkami to
nie wiem, bo go nie mam. Ale zdaje się że właśnie tak jest jak piszesz.
Oczywiście, to nie jest prawdziwy hotswap, chyba że masz odpowiednie
szuflady na napędy SCSI. I nie, nie wiem skąd je wziąć. Kupiłem model bez
drzwiczek, bo często wymieniam CD i musiałbym trzymać drzwiczki stale
otwarte (mogą się uszkodzić), albo zdemontować je (brzydko wygląda). Acha,
żeby zdjąć przedni panel, trzeba najpierw zdjąć boczny (ten zamykany na
kluczyk).

> P.S. Zastanawiam sie wlasnie nad kupnem,ktorejs z nich majac na uwadze
> latwosc wymiany napedow oraz cyrkulacje powietrza wewnatrz.

Modele DX (TX) mają dwa miejsca z tyłu na wentylatory 80mm . Model DA ma
zdaje się jeszcze jedno miejsca nad zasilaczem. Wszystkie mają 2 miejsca z
przodu na wentylator wciągający powietrze. Zakładając, że nie masz w
obudowie balaganu, w zupełności to wystarczy do doskonałego obiegu powietrza
..

B.