Re: Jakie "najzimniejsze" dyski 40-80GB?

Autor: reversek_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 10 Jul 2002 - 07:07:33 MET DST

> jestem
> oceniam
>

> Tez mam ten sam dysk, raz kopiowalem na nim kilka GB danych - samo to trwalo
> kilkadziesiat minut (nie liczac paru godzin, jak wogóle byl na chodzie)...
> Ze sie troche nagrzal to fakt, ale zeby zaraz sie poparzyc.... :-) Moze z 50
> stopni mógl tam raz miec, ale chyba nawet tyle nie mial....

przychylam sie jednak do pierwszej oceny - baracudy grzeja sie bardzo mocno. W
kieszenie starego typu raczej nawet nie ma co wsadzac, w te nowe - to tylko z
wentylatorkiem. Włozenie do kieszeni z wiatraczkiem jest super pomyslem - po
czyms takim temp nie przekracza "lekko cieply"
ja tak zrobilem i jeszcze zdjalem gorna czesc kieszeni , a to wszystko mam pod
nagrywarka (ktora grzeje sie glownie od spodu) - tak ze wiatraczek z kieszeni
chlodzi i baracude i nagrywarke - moze to kwestia wiatraczka ale - byl to
znakomity pomysl - korzystaja obydwa urzadzenia i sa chlodne.

pozdrawiam
reversek