Re: laptop przegrzanie?

Autor: aRcHiE (a_at_a.a)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 02:29:46 MET DST

Użytkownik "Sebastian" <sebjak_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> pozyczylem wlasnie z pracy compaqa presario 700
> popracowalem na nim ok 3 godz (na zasilaniu z gniazdka)
> no i nagle ekranik zgasl i 0 reakcji
> wiatrak caly czas dziala
> brak reakcji na wylaczanie
> co sie dzieje???
> przegrzal sie i musi chwile ochlonac czy jak?
> nie mam doswiadczenia z laptopami 1 raz mi sie to zdarza

Ja mam presario 1600 i jak już się przegrzewał to conajwyżej zaczynało
podśmierdywać spalenizną plastikowej nakładki na biurko. Ale postawienie na
nóżki które są pod komputerem rozwiązywało sprawę.
A co do tego nagłego zgaśnięcia ekraniku to czy przypadkiem nie jest
włączona opcja uśpienia komputera? (Panel Sterowania + Opcje Zasilania).