Re: Zlodzieje z HP !!!

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 01:45:55 MET DST

aRcHiE wyskrobał w artykule <agfbo6$ssn$1_at_news2.tpi.pl>:

> Ustawiając w sterowniku "wydruk w skali szarości" + "tylko w czerni"
> wydruki w rzeczywistości są mieszaniną kolorów dla uzyskania czarnej
> barwy. Wyraźnie widać to na przejściach tonalnych szarego koloru.
Chyba jednak coś robisz nie tak - mam 990 Cxi, druk w czerni działa bez
problemu (choć wolę wydruki z kałamarza kolorowego), instalowałem też
wiele 930, kilka 920, 940 i 960 - nie było problemów. Być może masz coś
przestawione w ikonce w trayu (ustawienia domyślne), albo sterownik,
którego używasz ma błąd - spróbuj jakiegoś wcześniejszego.
Pozdrawiam
Egghead
PS. A co do czytania instrukcji - święte słowa... W sumie to chyba
cecha narodowa.